I never

22 04 2009

Eu niciodata nu am:

  • trimis un mass
  • vazut Pulp Fiction (sau Reservoir Dogs, ca veni vorba)
  • intrebat un baiat ‘La ce te gandesti?’
  • calcat pe un alt continent
  • stat la un hotel de 5*
  • dat cu un roller-coaster
  • mancat ciorba de burta. Ba da, o lingura!
  • spus: ‘Nu pot sa fac asta.’ Intotdeauna: ‘Sa incerc.🙂’
  • schimbat numarul de telefon mobil.
  • vazut rasaritul la mare. Apusul da, dar vreau sa vad si rasaritul.🙂
  • regretat ceva ce am spus sau facut. Niciodata. Mai degraba regret ceva ce NU am spus sau NU am facut.
  • rupt fotografii sau aruncat scrisori.
  • avut vreo restanta sau corigenta.😀
  • pregatit fituici pentru un examen. In cel mai rau caz am scris pe banca.😀
  • inotat in ocean. Well, nici nu stiu sa inot, dar in fine.
  • zburat cu avionul.
  • mers la un meci de fotbal. Believe it or not!
  • ajuns in Sighisoara. Si de cand planuiesc…

Unele dintre ele le voi face in curad, altele poate niciodata…
Voi ce nu ati facut niciodata si v-ati dori (sau nu)? :)

Update:

  • calcat pe un alt continent. ASIA😀
  • stat la un hotel de 5*.😉
  • vazut Pulp Fiction Vazut, placut. Aww man i just shot marvin in the face!🙂
  • (sau Reservoir Dogs, ca veni vorba)

Acțiuni

Information

6 responses

22 04 2009
Catalin

„Nu am spus: ‘Nu pot sa fac asta.’ Intotdeauna: ‘Sa incerc.🙂'” – probabil de-asta ai mancat o lingura de ciorba de burta.😛

25 04 2009
Alle

Niciodata nu e prea tarziu !😀

30 04 2009
ailesdeplomb

Si cum a fost ciorba de burta?🙂 Eu nu cred ca mi-as face vreodata curaj sa incerc.

1 05 2009
tutov

cand am fost la mare prima data in viata am avut ghinionul de vreme mai rea. am stat o saptamana in decursul careia am incercat de 3 ori sa vad rasaritul si de fiecare data a fost innorat.lipsa de inspiratie pentru ca au fost si dimineti bune.un an mai tarziu l-am vazut din a doua incercare.a fost un succes trist pt ca eram singur.
eu niciodata n-am lasat vreo datorie de orice fel ne platita.

2 05 2009
cafeavecsourire

hai sa ne jucam🙂

te-asteapta jocul la mine acasa.

numai zambet, numai bine.

4 05 2009
ammelie

@ Catalin & ailesdeplomb: ciorba de burta am gustat-o pt ca nu am putut scapa de insistente🙂 All I can say: n-o sa mai incerc alta data.😛

@Alle: si niciodata sa spui niciodata, nu?😉

@Tutov: rasaritul la mare e o dorinta veche pt mine, nu am reusit niciodata pt ca eram prea obosita sa stau treaza pana dimineata si prea lenesa sa ma trezesc devreme.🙂 Nici eu nu las datorii neplatite.

@ Ana: Ne jucam, intotdeauna.🙂

Lasă un răspuns

