Summer Movie Guide

7 05 2009

    

scrat

Gandindu-se deja la block-buster-ele verii, Yahoo Movies a pregatit un Summer Movie Guide numai bun de rasfoit intr-o zi friguroasa si lenesa de joi.

Cateva filme sunt dragute, altele par chiar interesante. Eu vreau sa le vad pe urmatoarele:

  • X-Men Origins: Wolverine – Cum de ce? Pt Mr Hugh Jackman!🙂
  • Drag Me to Hell – Pentru ca imi plac pointless horror movies.😀
  • Up – I’m allways up for animated movies!
  • The Proposal – Am cateodata chef de chick-flick. Si imi placea de Sandra Bullock.
  • Year One – Imi place vocea lui Michael Cera. There, I’ve said it!
  • Transformers 2 – I wanna see what all the fuss is about.
  • Ice Age 3 – Abia astept sa ii vad pe Sid, Diego, Manny si prea simpaticul Scrat.
  • Public Enemies – Johnny Depp si Christian Bale si povestea lui John Dillinger. Looking forward to it!

Pe urmatoarele probabil o sa le evit (desi you never know):

  • Next day Air – I don’t think so
  • The Hangover – A bachelor party gone wrong? Not exactly my style.
  • Dance Flick – Now, why would anybody wanna see a thing like that!?
  • Night at the Museum 2 – Nu l-am vazut pe primul, n-o sa il vad nici pe al doilea. Vorba lui Peter: ‘Oh, Ben Stiller. His movies are terrible!’😆
  • Land of the Lost – I just kinda hate Will Ferrell.

Eh, sunt destule. Mie chiar in plac summer blockbusters, exact de filme de genul asta am chef vara. Oare de unde stiu baietii aia de la Hollywood ce imi place mie?😆


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

