eu vreau vara

4 06 2009

     

All_Summer_Long_by_amma_lirio

Foto de aici. (E a mea, dar imi fac reclama :P)

Eu vreau vara, copii. Vara, vara – soare arzator ce topeste notiuni ca servici, ceas desteptator, taskuri, clienti, program. Soare ce topeste timpul si toate formele in care acesta e exprimat. Vreau umeri, umeri fierbinti, vreau piele rumenita, ulei de plaja si nisip, doar zgomotul valurilor si oboseala dulce din tot corpul cand in sfarsit pui capul pe o perna racoroasa mult dupa miezul noptii. Asta vreau. Acum!

I am happy si cant ‘here comes the summer son’ si ‘girls of summer’ si chiar chiar presimt vara, prieten vechi ce nu are cum sa se schimbe, pt ca nici eu nu m-am schimbat in privinta asta. In bratele ei zambesc fericita.

Melodii cu chef de vara:

– Aerosmith – Girls of Summer

– Texas – Summer Son

– Sheryl Crow – Soak Up the Sun

– Marques – Vajamos Companeros

– Las Ketchup – Asereje

– Inner Circle – Sweat

Sunteti invitatii mei sa completati lista.

  


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

