Trecut

16 06 2009

The_party_is_over_by_Shinely (1)Foto de aici.

Simona ma indeamna sa imi rascolesc putin trecutul. Mi-e greu, mi-am spus. Azi, acum. Mi-e viata plina de prezent. Am uitat ce intrebari nu am rostit si mi-am iertat toate greselile.

Dar, iata, vine seara asta de vara si din balconul meu miroase a toate verile trecute. Coatele se sprijinesc pe marginea balconului si ochii privesc pe cerul negru ca pe un ecran de cinema pe care defileaza imagini a ceea ce a fost.

A fost asa:

Întrebarea pe care nu am rostit-o: Mai cantam putin?

Greşeala pe care nu mi-o iert: Nu cred ca am facut greseli de neiertat. Fata de mine, cel putin, nu am gresit. Si, cred eu, atata timp cat esti corect cu tine insuti, esti corect cu toti ceilalti.

Am plecat, deşi ştiam că pentru totdeauna: Nu am plecat de nicaieri pentru totdeauna. Revenirile sunt mereu posibile, daca locurile sunt dragi.

Am tăcut : Mult, mult timp. Locul cuvintelor era in mine, nu in afara mea.

Regret: Doar cateva cuvinte spuse cu rautate de copil.

Defect dintotdeauna: Incapatanarea, as spune.

Îmi lipsesc: Bucuriile mici, de copil. Zilele fara o grija. Timpul fara ore. Acel fel de a simti si vedea lucrurile. Prietenii imaginari.🙂

Am renunţat: La ce imi era de prisos. La masti si jocuri si puneri in scena. La planuri. Niciodata la vise.

Am pierdut: Legaturi.

Am uitat: Nume, date, motive. Niciodata emotii.

Am aruncat: Pastrez tot. Colectionez clipe. Ca intr-un ierbar.🙂

Nu am ştiut: Daca am facut alegerile corecte, dar nu mi-a pasat. Am ales un drum si am mers pe el, fara sa fiu tentata sa ma intorc la rascruce si sa il schimb. Si timpul m-a facut sa vad ca fiecare pas a fost facut in directia corecta.

În fiecare noapte: Visez mult, incurcat, interesant, frumos.



Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

