Tricouri pentru toata lumea

21 07 2009

           

aiko5

             

Imi plac tricourile cu mesaj. Si chiar am multe idei si as putea gasi cate un mesaj potrivit pentru fiecare:

Pentru visatoare:

I’m the queen of wishful thinking
It’s magic , silly!
Music gets the best of me, but guess who gets the rest of me?

Pentru movie fans:

You can’t handle the truth
Everything happens for a reason
Goosfraba

Pentru rebele:

Life’s a bitch and then you die
Live together die alone
Don’t let the system get you down

Pentru pacifiste:

Make love not war

Pentru increzute:

I’m a genius!
Who needs money when you got good looks?

Pentru glumete:

Always talk to strangers, they have the best candy
With great power comes great responability
I love you because i’m high

Pentru deprimate:

i am jack’s wasted life
no face no name no number

 Pentru lenese:

I find nothing interesting before 1PM

If you don’t feel like it
you don’t have to do it
just leave a message on the phone
and tell them to screw it

Pentru mine:

Un tricou de la AIKO, daca fetele de la HotCity vor sa imi dea un premiu. Concursul este aici.

Update: Am castigat!🙂


Acțiuni

Information

4 responses

22 07 2009
Cei mai buni au convins « DE VORBA CU LAURA

[…] si cei patru norocosi: Oana-http://yooana.blogspot.com, Felicia, Ammelie, […]

26 07 2009
ailesdeplomb

Felicitaaari! Enjoy your new t-shirts!:)

27 07 2009
oana

Buna!Tu ai primit tricoul ???am castigat si eu si inca nu l-am primit.

27 07 2009
ammelie

🙂

Lasă un răspuns

