doar

22 07 2009
    
Unele lucruri ma cuprind cu totul, cu totul. Stiti cum se infiltreaza fumul chiar si prin cele mai mici spatii? Asa. Poate fi orice lucru mic, ce devine senzatie si ma acopera cu totul, devine un nou strat de piele, transparent ca o esarfa si colorandu-ma usor. Tot ceea ce fac, spun sau gandesc apoi e sub influenta acestei senzatii.
 
Am uneori tendinta de a rupe bucati din oameni. Doar bucati si nesemnificative, intregul nu ma intereseaza. Atunci fotografiez maini si fulare inodate in jurul gatului si suvite de par fluturate de vant.
 
Cateodata am chef sa ascult Regina Spektor si doar Regina Spektor.
     
About_a_girl_with_fire_hair_by_popieriniai
Foto de aici.
                  

Acțiuni

Information

4 responses

12 03 2010
flori

coincidenta sau nu, fix aseara am descoperit regina spektor pe blogul altcuiva. mi-am facut un playlist in mixpod. si exact asta ascultam cand am descoperit acest post al tau:)

12 03 2010
ammelie

Asa se mai interesecteaza oamenii (si starile), din cand in cand.
Faina Regina, nu?

12 03 2010
flori

foarte faina:)

8 09 2010
aurelian temisan

Dacă îţi place cu adevărat Regina, nu vorbeşti despre ea, o ţii NUMAI pentru tine🙂

Lasă un răspuns

