Invitatie la plaja

6 08 2009

     

3. 3 zile pana la concediu. 1-2-3.😀

Mi-e  dor de 3 lucruri: mare, soare si nisip. Nimic original, dar nimic mai frumos.

Si tot gandidu-ma la mare, mi-am zis ca n-ar fi rau sa preiau de la HotCity leapsa cu ‘Invitatie la plaja’. Ca prea se potriveste.

Plaja mea preferata e aceasta:

Picture 324

Frumos, nu? Plaja se numeste, evident, Shipwreck Beach si este in gloful Navaggio din insula Zakynthos, Grecia. Vasul, care transporta tigari si alcool de contrabanda,  a naufragiat in 1983, din cauza furtunii.

Peisajul e superb, de pe plaja vezi doar o infinitate albastra-turcoaz, culoarea specifica a apelor golfului, iar la orele pranzului devine aproape verde. Nisipul e alb si fin, unde mai pui ca plaja este foarte intima, pentru ca se poate ajunge acolo doar cu vasul.

Daca ajungi pe plaja dimineata devreme, inaintea celorlalti turisti, ai sentimentul unui inceput de lume.

And now, if you excuse me, ma duc sa ma uit la fotografii din vacanta in Zakythos, ca  mi s-a facut dor.🙂 Ma anuntati daca castig?😛


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

