Azi a venit toamna

31 08 2009
                
Dupa cum spune si titlul.
Azi a venit toamna.
Azi dimineata, in jur de ora 5. O ploaie de toamna, cu melodia ei inconfundabila. Tacere si timp. Rece si ritm. Si toamna parfumand o imbratisare intre cersafuri albe.
 
E frumoasa toamna, altfel decat orice altceva.
Mie toamna imi place sa ascult muzica noua sau foarte veche, sa scormonesc dupa melodia aceea pe care o ascultam eu toamna trecuta, sa visez la o calatorie, la Praga, Paris sau Sighisoara, sa tac, sa ma imbrac cu noul meu hanorac cumparat la reduceri cu un super-pret, sa caut prin magazine si alte hainute calde si colorate de toamna (cred ca doar la inceput de toamna am shopping-fever :P), sa merg la teatru, sa ne tinem de mana, sa fac ordine in sertare, si acasa si la servici, sa citesc, citesc, citesc, sa ma cuibaresc in bratele lui, sa fac fotografii, sa imi amintesc, sa zambesc misterios, sa fumez o tigare pe balcon (sau macar sa ii simt mirosul), sa deschid fereastrele, sa fie ceata, sa imi inghete obrajii. Sa ploua. Sa iubim.
 
Toata lumea scrie de toamna. Si Alifantis canta.
      
colours_of_autumn__by_julkusiowa
Foto de aici.
         

Acțiuni

Information

4 responses

1 09 2009
rainy

se pare ca azi a trecut ploaia doar pe la tine. dar i-am simtit aroma si atingerea, printre cuvintele tale:)
multumesc pentru melodie, o cautam de ceva timp..

3 09 2009
ammelie

Faina melodia, nu? Cat despre ploi, doar asteapta putin, in curand vor fi peste tot🙂

3 09 2009
A. U.

Eu încă mai sper că vara nu s-a terminat.🙂

4 09 2009
ammelie

Inca mai sunt rabufniri de vara, zile calde. De asta e atat de frumos septembrie.

Lasă un răspuns

