singuratate calda in noapte racoroasa

3 09 2009

                       

Copil.
Imi spun copil in serile ca asta, cu muzica asta noua si curgatoare, cu cuvintele astea noi si usoare ca aerul. Imi place naturaletea tacerea singuratatea calda. Singuratate calda in noapte racoroasa. I did’t have any summer romance si Why is you raincoat always crying sunt titluri de melodii. This is me looking for me este un titlu numai bun pentru  o fotografie incurcata. Poate e si titlul unei melodii.

Nu e vorba ca ma plictisesc zilele monotone de toamna. Au si ele farmecul lor. Dar uneori ma plictisesc de mine in zilele astea, de lucruri inevitabile, de repetari. De ritmul cunoscut al pasilor pe strazi cunoscute. De asta caut uneori o strada care coboara spre Dunare. Sa gasesc o noua eu ratacita printre cladiri noi. Clipele, clipele… Vreau sa fug de cele care se repeta, vreau sa le prind pe cele care imi par noi.

Opposite direction, syncronized feet


Ce ciudat, ca dupa atata timp risipit cautandu-ma, ma regasesc in privirea mea. Reflectata in privirea ta.

Imi plac cuvintele care inspira. Chiar daca au ca rezultat declaratia stangace de dragoste de mai sus. Chiar daca raman cu o imagine a ochiului ca un copac de nefolosit. Chiar daca e deja 12 noaptea. Si abia marti. Sau miercuri. Adunam cuvintele inainte. Aveam pagini intregi, caiete intregi. Cartile le citeam cu foaie si pix alaturi. Nu vroiam sa pierd sau sa uit nimic.

Am pierdut si uitat multe cuvinte. De tot. Putine au lasat in urma doar senzatia de caldura, raceala, pustiu, prea plin, fericire, regret sau alte simtiri. Si mai putine le-am pastrat cu totul. Cateva versuri, cateva franturi.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

