Numai la inceput de toamna

11 09 2009
      
Azi ma simt boema cum numai toamna.
Libera, zambitoare. E poate aerul rece din dimineata asta. E poate soarele care straluceste galben, indepartat. E poate cerul albastru, atat de curat. Sau miscarea lenesa a hanoracului meu cand imi misc mana. Sau reflexia mea in vitrine, din loc in loc.  
              
Mda, am o stare foarte buna azi. E fericire, frematare. Zambet.
E tare fain sa fac chestii interesante la servici, cu o cana de ceai cu lamaie alaturi si cu Katie Mellua pe fundal. Si sa fie vineri, mai ales. E tare fain sa fie vineri. Si toamna asta.

Toamna oricum simplifica mult lucrurile. De multe ori, reduce totul la un singur numitor; toate sentimentele si clipele, cuvintele, muzica, se aduna toate in acelasi loc. Si se potrivesc atat de bine. Si asta se intampla mereu, doar in unele zile, la inceput de toamna.

Soundtrack-ul zilei de azi: playlist-ul meu pe youtube:

    My playlist

P.S. Am descoperit ceva foarte frumos: ffffound.com. E un site numai bun pentru ‘colectionari’: imagini de pe flickr, postere, obiecte de decor, pretty little things. :) Un mic preview:
ffffound
                 

Acțiuni

Information

2 responses

11 09 2009
Alex

Recomand si http://imgfave.com/

11 09 2009
ammelie

Multumesc🙂

Lasă un răspuns

