Locuri frumoase

23 09 2009

    

Picture 074

Mi-e dor de Brasov zilele astea. De Brasov asa cum l-am vazut ultima oara, la intalnirea toamnei cu iarna. De culorile aprinse de ploaie si apoi stinse de ceata. De frig, de Tampa, de amestecul acela de oameni si tacere. De acel timp, de acel drum.

E unul din locurile mele preferta din Romania, Brasovul. Mai sunt si altele, unele vazute, altele, deocamdata doar visate. Le insir mai jos, intr-o lista fara numere, ci cu liniute.

Vazute, simtite, iubite:

  • Brasov
  • Sinaia
  • Constanta
  • Piatra Neamt
  • Pitesti
  • Bucuresti
  • Voineasa
  • Borsec

Visate, dorite, iubite:

  • Sighisoara
  • Sibiu
  • Cluj
  • Timisoara
  • Delta
  • Vama Veche 

P.S.1: Aici puteti vedea o foarte frumoasa prezentare cu fotografii din toate locurile romanesti declarate patrimoniu UNESCO.

P.S.2: Iar aici puteti vedea noul meu blog. Se numeste Destination: Any si e facut impreuna cu iubitul meu. Acolo scriem noi despre locuri din toata lumea, ce am vazut sau ne-ar placea sa vedem. Aruncati o privire si spuneti-ne cum vi se pare.🙂


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

