Green morning

30 09 2009
      
in_the_morning__by_shexspider
Foto de aici.
                      
Aceasta melodie imi aduce aminte de dimineti colorate cu verde.
Aveam vreo 8 sau 9 ani, ma trezeam devreme, cand mama mea se pregatea sa plece la servici. Deschideam televiorul pe Rai Uno. Cantau mereu aceleasi melodii: REM, Bryan Adams, Whitney Houston cu I’m every woman, si inca vreo 2-3. Perna mea era verde. Daca intorceam putin capul vedeam o bucatica de strada, pe sub jaluzeaua verde. Mama mea se imbraca in spatele meu. Imi erau atat de familiare toate zgomotele: sertarele deschise, fosnetul hainelor, parfumul, cautarea cheilor, vocea ei, usa inchizandu-se, tramvaiele trecand. Si acelasi melodii, mereu, in fiecare dimineata. Si eu stateam inca mult timp dupa ce ea pleca, cu capul pe perna mea verde si calda de somn, cu ochii intredeschisi, privind pe sub jaluzeaua verde o bucatica de strada pe care treceau din ce in ce mai multi oameni.
      

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

