Jazz

1 10 2009
   
to_build_a_home_by_fxcreatography
      Foto de aici.
      
Stii de ce am chef? De unghiuri diferite si de amestecuri noi. Am ales sa ascult azi jazz, dar jazz-ul nu poate fi ascultat ziua. Il simti cu adevarat doar seara, cand totul devine magic, pe masura ce soarele dispare. In intunericul cald al serilor, jazz-ul aluneca senzual pe piele si te poarta in alta lume.
   
Azi, jazz-ul mi-a dat doar senzatia unei miscari ingreunate prin apa. Slow-motion, totul.
Azi mi-a fost frig si mi-am infasurat esarfa in jurul gatului, apoi mi-a fost cald si am iesit afara sa respir putina lumina rece.
  

Acțiuni

Information

3 responses

1 10 2009
cristi

putina lume mai asculta jazz ….

30 08 2010
tangolaora13noaptea

din pacate nu multi mai asculta jazz, unii doar aud , insa nu pot sa asculte muzica buna …

30 08 2010
ammelie

Jazz-ul nu e muzica, e emotie. Daca nu il simti, degeaba il asculti.
‘Muzica buna’ e atat de relativ…

Lasă un răspuns

