Stereomood

27 10 2009

Music_by_AlexMassacre

Foto de aici.

Am descoperit un site: stereomood.com, pe care poti asculta muzica on-line, care sa se potriveaca perfect starii tale de spirit. Cum asa? Pe prima pagina au o multime de taguri/moods dintre care ai de ales: energetic, cool, Sunday morning, happy, untroubled, funny, vintage, summer, chillout, etc. Apoi doar te lasi in voia play-list-ului. Melodiile din diferetele playlist-uri nu sunt neaparat cele mai cunoscute, dar cu atat mai bine: am descoperit si cativa artisti noi.

Ma amuza ca au si unele moods ceva mai… interesante :  sleepy, crazy, horny, candelit dinner, driving route 66, cooking time, snuggle, foreplay, spring cleaning, etc )


Acțiuni

Information

7 responses

27 10 2009
stefan

Ai ascultat Gianni Celeste ? Sigur iti va place . Sunt convins ,dupa cum scrii ! Nici nu stiu ce sa-ti recomand… (Ma io te voglio , Te credevo sincera… ) .

28 10 2009
ammelie

Nu am ascultat Gianni Celeste, dar o sa il caut. Oricum, muzica italiana imi place, in special cea veche, anii ’60 – ’80: Adriano Celentano, Domenico Modugno, Nada, etc.

28 10 2009
stefan

Din cea veche imi place Giani Morandi . Chiar foarte mult ! Insa ,nu doar el. Celeste e altceva . Daca exista posibilitatea tehnica ,te pot ajuta cu Celeste . Si daca vrei , binenteles… !

1 11 2009
Invizibilul

interesant site … tre sa il pun in listuta mea de pagini interesante si utile
mc mult pentru ca ne-ai impartasit si noua!😉

2 11 2009
ammelie

It’s all about sharing🙂

3 11 2009
lovingvam

Faină poza asta. Acum vreo doi ani, cred, am avut-o la avatar mult timp…

3 11 2009
thejackofdiamonds

foarte tare! multumesc pt site! chiar aveam nevoie de asa ceva : )

pe curand.

Lasă un răspuns

