Folkme

11 11 2009
  
life needs a soundtrack by ~She-hates-mondays
Foto de aici.
   
Week-endul trecut am fost la festivalul Chira Chiralina, folk all the way. Mi-a placut si mi-a dat fiori, fiori pe care cu aviditate ii astept, caut si valorific.🙂
Am ramas cu multe lucruri:
Alina Manole canta un folk-jazz pe care vreau sa il explorez
– Ducu Bertzi e simpatic si inalt
– Narcisa Suciu are o voce…
– Andries e atat de modest!
– sunt muuulte melodii vechi dupa care merita scormonit
– trebuie sa caut din nou poezii de Ana Blandiana
– asa de mult imi plac chitarile!🙂
– 1 minus 1 fac 2 oameni singuri
– pielea ta ma va cere pe mine
   

Acțiuni

Information

8 responses

12 11 2009
stefan

Poti asculta Emeric Imre(Nebunul de alb),Cristian Buica. Macar din curiozitate.

12 11 2009
ammelie

Ooo, imi place Nebun de alb, foarte! O sa caut si Cristian Buica.

14 11 2009
stefan

Destin cand vine toamna-Cristian Buica . Sunt curios daca iti va placea.

15 11 2009
laura

Oo..alina Manole si luna ei patrata, minunat! Ana Blandiana citeam eu in copilarie si inca imi mai amintesc cum spunea ea, si eu credeam, ca la Paris umbla cainii cu covrigi in coada. :)))))

16 11 2009
ammelie

Alina Manole mi s-a parut intr-adevar minunata si abia astept sa primesc ‘Luna Patrata’ sa o ascult pe indelete.

16 11 2009
ammelie

Stefan, faina melodia, mersi de recomandare.

16 11 2009
stefan

Ti-as mai recomanda Emilian Onciu-Lacrimi pt.tatal invins.

16 11 2009
stefan

Mirela Atudorei-Ana lui Manole. Sper sa-ti placa.

Lasă un răspuns

