Imperfecte, dar nu iubiri

17 11 2009

Foto de aici.
  
Croim haine idealului si apoi ne certam cu realul ca nu i se potrivesc.
  
Ma intalnesc, in ultimul timp, cu oameni dezamagiti. De oameni, de iubire – de relatii, zic ei. Si spun: el nu mai este cum era, ea mi-a spus dintr-o data ca totul s-a terminat, el/ea nu se mai potriveste cu ce-mi doresc eu.
 
Ma opresc la ultima situatie. Pentru ca recunosc ceva trecut in ea. Cum se face ca cerem, cerem, cerem atat de multe de la cel/cea de langa noi? Cum se face ca el/ea TREBUIE sa se potriveasca cu idealul nostru? Cu ce drept cerem asta si ce obligatie ar trebui sa ii determine sa faca schimbarea?
  
Eu inteleg, avem tot dreptul sa visam la o iubire ideala, la un partener perfect! Dar nu avem niciun drept sa pretindem celui de alaturi sa se transforme in ceea ce noi ne dorim. Si niciun drept nu avem sa-i reprosam ca nu face asta!
  
E obositor sa vad ca oamenii inca fac asta. Ca nu vad alta varianta! Ma iubeste, trebuie sa se schimbe pt mine. Nu! Il/o iubesti = il/o accepti. Nu poti trece peste unele ‘defecte’? Nu e iubire. Treci mai departe, nu are rost sa ramai intr-o relatie in care nu ti-e bine. Poate urmatoarea va fi.
  
P.S.1. Obisnuiam sa ma amuz de o replica auzita prin vreun film: ‘Women spend their life trying to find the perfect guy, and when they find him, they try to change him’. Acum nu mai mi se pare atat de amuzanta. (Si nu e valabila doar pentru femei!)
   
P.S.2. Titlul e o parafrazare a notiunii de iubiri imperfecte pe care o ‘promovam’ eu la un moment dat.

Acțiuni

Information

4 responses

20 11 2009
Cristian

Cei care cer mai mult, cel mai mult, tot mai mult si mai mereu, de la altii, sunt cei care dau putin si cel mai putin, de la, si din ,ei insisi !🙂 …parerea mea!😀

20 11 2009
ammelie

Binenteles, Cristian, este vorba de un dezechilibru. ‘TU trebuie sa devii asa cum vreau EU!’ (Reciproca nu e valabila).

28 11 2009
AnaAyana

Parcă o spunea Seinfeld, dacă nu mă-nşel. Sau poate o spunea şi el😀

28 11 2009
ammelie

Ana, chiar nu imi amintesc in ce film am auzit-o. Se prea poate sa fi fost Jerry.🙂

Lasă un răspuns

