Despre fotografie II

15 12 2009
                              
Mi-e dor sa fac poze, dar mi-e teama ca nu voi mai sti. Mi-e teama ca nu voi avea inspiratie si mi-e teama ca daca voi gasi inspiratie, nu voi avea indemanarea sa imi realizez ideile. Mi-e teama sa nu pierd si asta.
                         
Ce imi place cel mai mult la fotografie este sa simt in ea idee. ‘Zvacnire’, autenticitate. Pentru mine e garantul calitatii. Nu neaparat originalitate, am vazut zeci de poze cu inel in carte, dar doar unele imi plac, doar unele imi transmit o emotie; cateva se detaseaza, restul fac parte din pluton. Delimitarea e, binenteles, subiectiva.
              
Imi plac de asemenea lucrurile mici privite adanc, clesti pe franghie, paginile unei carti, fire de telefon intersectandu-se, varfurile degetelor atat de aproape incat vezi celulele, intimitate, profunzime, detaliu. As vrea sa ma revars, stii cum? Peste toate lucrurile mici care inseamna ceva. Ba mai mult, peste toate lucrurile mici care ar putea insemna ceva.
                   
Iarna asta, am nevoie doar de timp si inspiratie. Pentru ca am deja camera!🙂
                   
                    
P.S. ninge ninge ninge ninge

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

