Din ce e facut un an – muzica

22 12 2009

   

2009 anul carei muzici a fost?

Pentru mine a fost un an cu putine descoperiri in materie de muzica (comparandu-l cu 2008), dar cu mai multe redescoperiri.

Pe blogul asta la categoria Astazi pe repeat au poposit:
Ilse DeLange – Miracle
– Porcupine Tree – Drawing The Line
– Vunk – La orice ora
– Labuat – Soy tu aire
– Oren Lavie – Her Morning Elegance

– Flor de Lis – Todas As Ruas Do Amor
Acestea au fost obsesii mici si intense, ca orice obsesii. Altele:
– Aaron – U-Turn (Lili)
– Alina Manole – Luna Patrata
– Ane Brun – A Temporary Dive
– Kumm – Morsa
– Mugison – Slat
– Horia Brenciu – Septembrie, luni
Opposite direction, syncronized feet

In afara ce acestea, am dezvoltat si niste obsesii mai mare si care am un feeling ca se vor incapatana sa ramana:

Anul acesta am ascultat mai mult reggae, Bob fiind the man, dar i-am descoperit si pe Barrington Levy, Guy Sebastian, Lloyd Brown, Xavier Rudd, etc.

Am ascultat si mai mult Jazz, descoperirile fiind: Nina Simone, Chick Corea si Jamie Cullum. Etta James are un loc special.🙂

Am ascultat mai mult Michael Jackson, inevitabil – si am descoperit Speechless, care imi place foarte mult.

Am redescoperit folk-ul, pe Nicu Alifantins si pe Andries (vazuti in concert), Mircea Vintila, Ducu Bertzi si am descoperit-o pe Alina Manole.

Am ascultat tot mai mult Frankie si Dean Martin, muzica anilor 50-60 este cu adevarat speciala. L-am descoperit pe Ray cu adevarat (pana acum ascultasesm sporadic, acum mi-e tare tare drag, aproape necesar.) La fel si cu Louis Armstrong.

Formatii/artisti noi-descoperiti care imi plac foarte mult: Gotthard, Secret Garden, Soko, Ane Brun, The National, A Fine Frenzy, Kate Perry, Angus & Julia Stone, Simone White, Diana Krall, Joe Satriani, God Is An Astronaut, Beirut, Pixie Lott – dupa cum se vede genuri total diferite.

Dintre formatiile romanesti, am descoperit Nu acum (ale caror cateva melodii pe care le am le ascult la foc automat) Alexandrina Hristov, Alina Manole, Teamsters Blues Band; redescoperiti ar fi Pasarea Colibri, Kumm, Tapinarii, Travka, Grimus.


Acțiuni

Information

2 responses

11 05 2011
Septimia

Opposite direction, syncronized feet- Simone White- The beep beep song-minunata piesa.
Permite-mi sa-ti spun ca ai gusturi foarte bune la muzica.
P.S. Oren Lavie a fost si obsesia mea.

11 05 2011
ammelie

Septimia, ma bucur ca ai gasit pe aici ceva ce ti-a placut si te astept sa mai revii. Poate cu ceva recomandari muzicale, ca am senzatia ca avem aceleasi gusturi😉

Lasă un răspuns

