un an vechi/un an nou

4 01 2010
Toata lumea Multi isi fac la rascruce de ani bilantul anului trecut si lista de rezolutii pentru cel ce vine. I used to do it too. I don’t anymore. Nu de altceva, ci doar de lene. Mi-e mai comod sa imi spun: am avut un an bun, imi doresc un an bun. (Nu neaparat si mai).

De altfel, bilantul oricum ar fi acelasi de anul trecut si de anii trecuti. Pana acum, de fiecare data, balanta in partea pozitiva a atarnat mai greu. Poate o fi un defect din fabrica.😛 Sau poate am eu acel tip de memorie selectiva care pastreaza doar momentele frumoase. De fapt doar astea merita pastrate; cele mai putin frumoase trebuie transformate in lectii (adauga inteleapta de mine😛 ) Bine, e si tare usor sa ramai cu momente frumoase, cand au fost atatea!

Concluziile sunt din nou aceleasi: e de ajuns sa fii tu insuti ca sa fii fericit (plecand de la premisa ca asta e scopul: sa fii fericit); daca esti onest cu tine, vei fi si cu ceilalti; daca ii inseli pe altii, te inseli si pe tine; conteaza si destinatia, dar ce frumos e drumul!; sa simti ca apartii cuiva si ca are cineva grija de tine e cel mai frumos lucru din lume; e fain sa visezi si sa te copilaresti; si mai ales, sunt atatea de descoperit!

Cat despre anul care vine a venit, mi-l doresc la fel: iubire, vise si calatorii, fotografii, prieteni si zambete, filme de vazut, muzici de ascultat, carti de citit, oameni de descoperit; Pentru ca din asta ni se compune micul nostru univers. Imi doresc sa tin aproape ceea ce mi-i drag. Imi doresc sa fac pasii potriviti la timpul potrivit, in toate domeniile. Imi doresc naiva, fericire. Imi doresc naiva fericire. (Cu si fara virgula.)

Iar voua, celor ce intrati din cand in cand pe aici, cititi, priviti si poate va si place🙂, va doresc sa fie anul asta croit exact pe masura voastra si accesorizat asa cum va place.🙂

P.S. Astea cam seamana a bilant/rezolutii am impresia. Hmm…🙂


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

