Gotta love idle days :)

20 02 2010

Saturday morning, singura la birou, Bossa Nova curge frumos in boxe, usa e deschisa sa intre putina primavara, ganduri de fotografiat, in cana  de ceai este plina cu Fanta (si eu nu vad nimic in neregula cu asta), nu am nimic de facut. Seamana cu una din acele ‘zile minunate’ vechi.

De la inceputul saptamanii ma chinuiam sa imi amintesc un site pe care gasisem eu niste mici minunatii. Nu reuseam sub nicio forma. It just came to me! Ironic, se numste Things We Forget.😆

E 20 februarie, ma simt in sfarsit! la inceputul unui drum care duce spre primavara. Port adanc dorul unor dimineti senine, copaci verzi si sacoul meu negru. Simt nevoia unei glastre cu narcise pe birou. Imi proiectez, iar si iar, imaginea unei intalniri in aer de seara albastra si mi-e dor de zgomotul pasilor alene prin parc.

Cand am chef de autoportrete alb-negru e clar ca ceva se schimba. Imi place un termen pe care l-am invatat de curand: emotional landscapes. Vreau sa locuiesc putin acolo.
La fel, cand am nevoie ca cineva (oricine) sa imi promita ceva (orice) e clar ca ceva se schimba.

Si am chef de Strwaberry Fields Forever, imi doresc Mecanica inimii de Mathias Malzieu si Oscar si Tanti Roz de Eric-Emmanuel Schmitt, mi-e dor de Inimi Cicatrizate si vreau sa ma pierd intr-un film adanc. Aceastea sunt cele 4 puncte cardinalo-culturale intre care imi fac culcus. Si cred ca toate acestea la un loc inseamna ceva.

P.S. Thank God for blue skies.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

