Portrete

24 02 2010

Ca tot vorbeam de autoportrete, sa lasam „auto” deoaparte si sa adaugam „de vedete”. Chiar, narcisismul nu se rezuma la a apasa tu insuti pe buton, ci si la a te lasa pozat la infinit de altii. Poate chiar mai mult asa.

Nu sunt eu mare amatoare de poze cu vedete, dar am descoperit pe NY Times o galerie care mi-a placut chiar foarte mult. Inez van Lamsweerde si Vinooth Matadin reusesc sa dea o lumina speciala fotografiilor:

Sam Worthington & Zoe Saldana - Avatar

Vera Farmiga & George Clooney - Up in the Air

Woody Harrelson - The Messenger

Colin Firth & Julianne Moore - A Single Man

Christoph Walz - Inglorious Basterds

Bonus: noua mea preferata Carey Mulligan, fotografiata de Helen van Meene:

Carey Mulligan - An Education

Sursa foto: The 7th Annual Great Performers in Film.


Acțiuni

Information

6 responses

25 02 2010
AnaAyana

Oh, yeah! Părul lui Julianne Moore asta spune🙂

26 02 2010
Andra

Imi place poza cu Clooney si Vera.

28 02 2010
flori

tocmai am gasit Up online:)

1 03 2010
ammelie

Mie cred ca George & Vera imi plac cel mai mult. Si poza cu Woody arata fain.

Flori, sa imi spui cum ti-a parut.🙂

1 03 2010
flori

mi s-a parut fain, insa cel mai mult si mai mult mi-a placut povestea fara cuvinte a cuplului, de la inceputul filmului. stiu ca aia era doar introducerea si n-am gasit-o deloc pe youtube, insa taman acea introducere a dat, pentru mine, tot gustul filmului.

1 03 2010
ammelie

Eu am avut un nod in gat pe tot parcusul povestii lor. A fost chiar emotionanta.
Asa am patit si aseara, la o scena oarecum asemanatoare (cu 2 batranei) din filmul New York, I love You.

Lasă un răspuns

