In acest inceput de primavara, eu

19 03 2010
  • visez japonezi
  • imi fac rochii din esarfe
  • (o sa) fac drumuri lungi cu masina
  • ma bucur de apusuri colorate
  • arhivez fotografii cu flori in dosare
  • ma minunez de oameni (in a good way & in a bad way)
  • ma plimb, plimb, plimb in inserari cu miros de fum
  • botez pisici (hihi)
  • planuiesc intalniri la Palatul Parlamentului, unde sa schimb checuri pe insigne
  • ascult vita de vie
  • si fac poze prin oras


Acțiuni

Information

2 responses

19 03 2010
AnaAyana

ce fel de insigne(?), checuri am mai văzut🙂

22 03 2010
ammelie

Pai, se presupunea ca voi primi o insigna cu Stewie pentru efortul meu, dar am fost pacalita! Pacalita, I say!😛

Lasă un răspuns

