East of Elsewhere

6 04 2010

Din cand in cand descopar. Oameni, cuvinte, locuri, amintiri uitate. Umbre conturate de lumini. Formatii care se scriu cu litera mica si se asculta cu lumina stinsa. Si se pastreaza.

https://ammelie.files.wordpress.com/2010/04/starfish64_-_east_of_elsewhere.doc

starfish64: Un indie-rock frumos ca o poveste. Melancolic, evocator, tacut. Cuvinte incarcate de emotii, ca un drum care abia incepe si care nu stii unde te duce. Imi plac la nebunie: East of Elsewhere, Every Other Town, Beyond Repair, Count the Sleepers, Platform Eight.

Melodii ascultabile pe repeat si descarcabile pe Last Fm.

Apropo de ‘ascultate pe repeat’, de la inceputul anului mi-am facut o lista pe Yahoo Profiles (locul meu de facut liste🙂🙂 o insiruire lunara de influente, descoperiri si obsesii muzicale. Pana acum am asa:

Ianuarie 2010

  • An inceput sub influenta delicioasa a lui Ray.
  • Descoperire: Bat for Lashes. Gen: indie, alternative, bjork-ish. Melodiile preferate: Seal Jubilee, Sad Eyes, Daniel.
  • Seara cu muzica anilor ’90: Savage Garden, Backstreet Boys, Oasis, Nirvana, No Doubt, Roxette, Alanis Morissette, Fugees, Guns. The 90’s rule!
  • Obsesie: Isabel Pantoja – Por tu amor
  • Melodii speciale: Zoe Ft Ky-mani Marley – Could It Be You, Alaine – Love Loud And Clear, Etta James – I Just Wanna Make Love to You.
  • In Secret: Ascult si eu Ke$ha – Tik Tok.😛 Chiar imi place, e dansabila. Bine, eu as asculta si Lady Gaga daca asa avea voie. Dar nu am.😛

Februarie 2010

  • Influenta: Cand asculti Bob Marley, nu-ti mai trebuie nimic altceva.
  • Pe repeat: Strawberry Fields Forever
  • Descoperire: Sophie Zelmani. Gen: un pop delicat, inspre indie, chiar chill-out. Imi aminteste pe alocuri de Ane Brun. Melodiile preferate: The Ocean and Me, Composing, Time si poate cel mai mult Yeah, Okay. De altfel tot albumul The Ocean and Me imi place.
  • Obsesie: Owl City – Fireflies. Imi plac Owl City. Sunt de ascultat cand ai chef de liniste. Last fm zice ca ei canta pop-electronic, dar mie mi se pare ca seamana cu The Feeling mai mult decat cu orice altceva. Oricum, Fireflies e delicioasa!
  • Pe repeat: Marit Larsen – If A Song Could Get Me You. Imi place, e o melodie draguta
  • Influenta: Bossa Nova! The zen-like simplicity & the cool sensibility 🙂 Pe repeat: Gilberto Gil – Vamos Fugir
  • Pe repeat: Natty – Bedroom Eyes (reggae meets r’n’b) Via Alexandra Ivan.


Martie 2010

  • Pe repeat: La Roux – Bulletproof
  • In Secret: Imi cam place Rihanna cu Russian Roulette.😀 Bine, mie mi-a mai placut si Unfaithful de la ea. Hey, toti avem micile noastre guilty pleasures, nu?😛
  • Descoperire: Ive Mendes e asa, ca un rasfat! Vocea ei e un fior, iar ritmul melodiilor un balsam. Seamana, intr-adevar cu Sade, dar are in plus acel sabor exotic al Braziliei (chiar si atunci cand canta in engleza). Imi plac la nebunie: Another Way, A Biera Mar, If You Leave Me Now, No Vou Fugir si cam toate melodiile🙂 Via AnaAyana.
  • Pe repeat: Electric Dream Machine – Dayman :)) Chiar imi place! E The Darkness meets Scissors Sisters, iar vocea lui Charlie e chiar foarte faina!
  • In the mood for: Vita de Vie
  • Pe repeat: Vama Veche – Suflet Normal Marea-mi da mereu inapoi tot ce oamenii imi iau
  • Pe repeat: Regina Spektor – Laughing with (Same old Regina: quirky, spiritual, deep) Via Ioana.
  • Descoperire: Charlotte Gainsbourg. Gen: indie-pop with an electric twist. O voce soft, in care se simte partea ei franceza, putin bojrk-ish pe alocuri. As spune ca i se potriveste foarte bine termenul de easy listening. Melodiile preferate: Beauty Mark, Jamais, Morning Song. Si inca n-am asculatat noul album. Via Ioana.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

