Music on

22 11 2010

Foto de aici.

Ok, cred ca l-am lasat suficient de mult pe Lilu sa astepte raspunsul la leapsa cu albume.😛 Memoria mea nu e de incredere, asa ca am apelat la Last Fm. Sincer, a fost putin dezamagita de rezultat, multe din lista de 50 nu mi se par reprezentative pentru ceea ce imi place cel mai mult. Asa ca am selectat din ele si am ramas cu:

  1. Gotthard – One Life, One Soul – Best Of Ballads
  2. Kings of Leon – Only by the Night
  3. Green Day – American Idiot
  4. Ray Charles – 40 Greatest Hits
  5. Foo Fighters – In Your Honor
  6. Creedence Clearwater Revival – The Singles Collection
  7. Pink – Funhouse
  8. Razorlight – Slipway Fires
  9. Snow Patrol – Eyes Open
  10. Snow Patrol – A Hundred Million Suns
  11. Airbourne – Runnin’ Wild
  12. The Killers – Sam’s Town
  13. Razorlight – Razorlight
  14. Travis – The Invisible Band
  15. Placebo – Meds

Cred ca, per total, acest top reflecta destul de bine preferintele mele muzicale.


Acțiuni

Information

2 responses

1 12 2010
Norzeatic

indie

2 12 2010
ammelie

mostly indie🙂

Lasă un răspuns

