Vin sarbatorile! (Holiday Blues)

27 11 2010

Gata! A inceput. Nebunia sarbatorilor. Primul semn l-am vazut la Billa, saptamana trecuta. Beteala pentru brad si globuri la promotie. Le-am privit si le-am uitat. Era abia 19 noiembrie!

Au aparut apoi, parca peste tot in acelasi timp, stickere cu braduti si cadouase. Invazie, deja!? Sa nu mai spun de revarsarea de campanii de ‘Craciun cu aroma de premii’, ‘Sarbatori de vis’ si etc.

Mi se face pielea de gaina cand citesc, deja!, despre ‘spiritul craciunului’ si ma pregatesc sa suport cu stoicism urarile ‘pentru angajati, clienti si colaboratori’. Brrr…

Iar din 1 decembrie, ghici ce? Va trebui sa ne adunam cu toti pe frecventa Radioului lui Mos Craciun… 😦 Serios, exista ceva mai deranjant decat o avalansa de colinde rostogolindu-se peste tot, cand afara nici macar nu a nins? Eu nu cred ca e ceva mai deprimant decat colindele in noiembrie.

A, ba da. Un Mos Craciun cu miscari cam indecente cantand de zor pe strada Republicii. 😦

P.S. Aceastea fiind spus, ma duc sa mai creez si eu un slogan pentru o campanie de sarbatori. Oh, the irony!