Alternative la muzica de azi: Urma

20 03 2011

Inca un guest-post semnat P.M.A.:

Urma e una din trupele mele preferate de alternative rock din Romania. Stilul lor se imbraca si cu ceva jazz/chill, dand culoare cu un instrument mai rar folosit. Un flaut care se imbina perfect cu starea pe care vor baietii sa ne-o ofere (am vrut sa zic neaparat de flaut, m-a surprins placut😀 ).

Ma gandeam sa scriu cand s-a format, cati membri are trupa, insa cautand informatiile astea, am dat peste altceva mai interesant, si, zic eu, mai relevant. Spuneau ei ca au inceput acest proiect pentru placerea de a face si a oferi muzica buna, muzica pura, autentica, creata fara alt scop decat acela de a lasa ceva in urma, de care lumea sa-si aminteasca cu placere. Asa s-a nascut si numele trupei. Si asa a aparut si primul album, „Nomad Rhymes”. Intregul album este acustic, tocmai pentru ca miza acestui „proiect” a fost promovarea muzicii fara a apela la artificiile instrumentatiei moderne. Versurile sunt in intregime in limba engleza, iar majoritatea invita la autoobservare, la analiza propriilor trairi psihice.

Cateva melodii recomandate:

Wounds of Indifference
This time
Perfect spot
What you pay is what you get
Buy me with a coffee

Iar eu va las in compania unei melodii pe care am ascultat-o mai des in ultimul timp, After all.

https://ammelie.files.wordpress.com/2011/03/urma-04-after-all.doc

Acțiuni

Information

8 responses

21 03 2011
nox

am auzit sau am si eu o melodie de la ei..
dar din moment ce nu-s sigura, inseamna ca nu m-or impresionat.
oricum nu-s eu fana instrumente in care se sufla :-j
oricum (partea a 2a) bafta lor!

21 03 2011
P.M.A.

Ai putea sa mai incerci o data..

21 03 2011
nox

as putea.. dar… na

22 03 2011
Irina

Buna alegere Urma! Ce zici de Celelalte Cuvinte?😛

22 03 2011
P.M.A.

Sunt foarte interesanti si cei de la Celelalte Cuvinte. Personal, nu prea ascult ca nu imi place vocea solistului, insa nu e o trupa de neglijat. E o recomandare buna.

22 03 2011
ammelie

@ P.M.A. – Dude, you are hijacking my blog! :))

22 03 2011
P.M.A.

:)) pai.. sorry?😕

5 05 2011
Septimia

Credeam ca doar mie imi place After all putin mai mult.

Lasă un răspuns

