I Am the Spring

23 03 2011

Inceputului de primavara cred ca i se potrivesc cel mai bine vocile soft si versurile delicate ale acelor cantarete care chiar au ceva de-a face cu muzica. Stiti voi, cele unite pe last fm de tagul singer-songwriter. Asa ca am pregatit mai jos un play-list cu soapte in loc de voci si cu ceva zambete, asa, ca pentru zile insorite.

A Fine Frenzy – Almost Lover
A Fine Frenzy – Borrowed Time
Alaine – Love… Loud & Clear
Alexandrina Hristov – Noi doi
Alina Moanle – Cutia Pandorei
Ane Brun – A Temporary Dive
Ane Brun – Rubber & Soul
Anna Nalick – Breathe (2AM)
Charlotte Gainsbourg – La Collectionneuse
Corrine Bailey Rae – Like a Star
Dido – Here with Me
Dido – White Flag
Duffy – Warwick Avenue
Emiliana Torrini – Unemployed in Summertime
Hooverphonic – Mad About You
Ilse de Lange – Miracle
Imogen Heap – Speeding Cars
Ingrid Michaelson – You and I
Ive Mendes – Nao Vou Fugir
Jewel – Morning Song
Koop – Koop Island Blues
Katie Melua – The Closest Thing To Crazy
Labuat – Soy Tu Aire
Morcheeba – Easier Said Than Done
Morcheeba – I Am the Spring
Norah Jones – Don’t Know Why
Norah Jones – Come Away With Me
Paula Selling – Ploaie in luna lui Marte
Regina Spektor – Laughing with
Sara Bareilles – Love Song
Sophie Zelmani – Only Composing
Sophie Zelmani – Yeah, Okey
The Corrs – All the Love in the World
Yale Naim – New Soul


Acțiuni

Information

4 responses

24 03 2011
Liz

Ti-am zis ca-mi plac playlisturile tale? ti-am zis. de multe ori. Iti mai zic inca o data.

24 03 2011
ammelie

Draga Liz, mi-ai spus de fiecare data, si de fiecare data m-am bucurat.🙂

25 03 2011
Irina

Ahhhh… Ce frumos!!! Deja am bagat castile in functiune🙂 Multumesc!

25 03 2011
ammelie

Cu placere!🙂

Lasă un răspuns

