Alternative la muzica de azi: Trooper

29 03 2011

Inca un guest-post semnat P.M.A.:

Dar sa incercam si ceva mai energic. Nu sunt ei chiar asa recenti, trupa fiind infiintata in 1995, insa sunt niste baieti pe care vreau sa ii recomand.

Trooper este o formatie hard rock/heavy metal cu un stil ce aminteste de Iron Maiden, Judas Priest sau Metallica. Numele lor chiar vine de la titlul melodiei The Trooper a „Fecioarei de Fier”, cum spun ei intr-una din piese. Hmm, cred ca e o idee buna sa va las ca mostra acea piesa (Old school, baby!), care e de fapt si una din preferatele mele.

Textele trateaza o varietate de subiecte, precum: iubiri, regrete, speranta, razbunare, dorinte, fericire, si multe altele, toate incadrate in minunatul old school rock!!

Melodii recomandate:

Hei tu
Amintiri
17 00
Poate ca timpul
Cat am asteptat

Si in final, asa cum am promis, Oooold Schooooool, baby!

https://ammelie.files.wordpress.com/2011/03/trooper-old-school-baby.doc

Acțiuni

Information

7 responses

30 03 2011
Irina

Bun, bun, playlist-ul incepe sa prinda contur. „Like” si la Trooper! Vin si eu cu inca o propunere… Magica🙂

30 03 2011
ammelie

Irina, nu am auzit pana acum de Magica. O sa caut!🙂

30 03 2011
Irina

Gasesti info pe http://www.metalmagica.ro🙂

31 03 2011
P.M.A.

Eu ii stiu pe Magica, sunt tari. Dar de Tiarra ce spui, Irina?

1 04 2011
Irina

@P.M.A – Da, imi plac si Tiarra, tipa are o vocea cu adevarat aparte; merita si ei prezentati😛

@Ammelie- Am postat fotografiile pentru tema de saptamana asta, te astept sa „moderezi” comentariile🙂

2 04 2011
Andreea

Luna Amara este, de-asemenea, o trupa deloc de lepadat! Recomand „Mara”, „Rosu aprins”, „Kill the dancer”, „Chihlimbar” s.a.

3 04 2011
ammelie

Rosu Aprins e de multa vreme in topul melodiilor mele preferate. Totusi, mai mult de atat nu am apucat sa aprofundez Luna Amara. Deocamadata.🙂

Lasă un răspuns

