Alternative la muzica de azi: Alina Manole

8 04 2011

Uite ca in sfarsit propun si eu o alternativa. Schimband putin registrul, ce ziceti de putin folk?

Alina Manole canta ceva de genul asta. E bruneta si misterioasa, are prieteni invizibili si pitici si iubeste atat de asa si-asa.🙂 Eu am descoperit-o acum 2 ani, cand am vazut-o in recital la Festivalul Chira Chiralina de la Braila. A cantat atunci cateva melodii pe care le-am fredonat tot drumul pana acasa. Semn clar ca m-am indragostit.🙂

Dupa cum spuneam, ea canta folk, dar il amesteca cu blues si jazz delicat si il asorteaza cu versuri deosebite. Are un stil de a se juca cu cuvintele si de a acoperi si descoperi sensuri care pe mine ma farmeca.

A scos 2 albume pana acum, Luna Patrata in 2009 si Cu Drag, in decembrie.

In afara de muzica, mai scrie si poeme si are o emisiune la Radio Lynx , numita “Luna Patrata”. Pentru mai multe informatii, puteti vizita blogul ei. Acolo aveti si cateva melodii pe care le puteti asculta.

In final, va lasa cu una dintre melodiile mele preferate, Cutia Pandorei.

https://ammelie.files.wordpress.com/2011/04/alina-manole-cutia-pandorei.doc

Acțiuni

Information

4 responses

8 04 2011
flori

da, da, da! Alina! si e din Roman:P
cutia pandorei e si una din preferatele mele. printre multe altele.
e concert pe 13 in sibiu, la Atrium.
Vii?

9 04 2011
ammelie

Mi-ar placea sa o revad, dar din pacate Sibiu 13 aprilie e imposibil.😦

10 04 2011
Irina

Ei da, Alina! Foarte frumos. Din pacate am ajuns la un singur concert de-al ei, in schimb ii ascult mereu cantecele si mai arunc un ochi pe blogul ei sa vad ce mai pune la cale. Din nou, un Like de la mine!

5 05 2011
Septimia

O luna patrata….

Lasă un răspuns

