Alternative la muzica de azi: Magica

18 04 2011

Inca un guest-post semnat P.M.A.:

Ca urmare a recomandarii Irinei, am decis sa scriu si cateva cuvinte despre Magica. O trupa gothic, symphonic, power, heavy, female-fronted si ce mai vrei, formata in 2002, dar deja cu experienta internationala, iar personal, mi se pare mai buna decat alte formatii consacrate din tari cu o cultura a metalului simfonic mai dezvoltata ca a noastra.

Versurile lor sunt de natura fantasticului, a basmelor, dar cu trimiteri, metafore sau corelatii cu lumea reala. Sound-ul este unul puternic si ne bucuram, evident, de o voce feminina menita sa contrasteze caracterul agresiv al chitarilor si bateriei. Acelasi rol il are si artistul de la clape, instrument nelipsit in acest gen muzical.

Pentru melodii recomandate e mai greu, nu pot sa zic ca am aprofundat trupa, stiam doar cateva melodii inainte de azi, cand am ascultat discografia ca sa pot numi cateva. Astfel am ales urmatoarele 5:

They Stole the sun
No Matter What
This is Who I am
Just for 2 Coins
Inluminata

Si va las cu All Waters Have the Colour of Drowning.

https://ammelie.files.wordpress.com/2011/04/copy-of-01-all-waters-have-the-colour-of-drowning.doc

Acțiuni

Information

8 responses

18 04 2011
Irina

Ma bucur ca te-a incantat recomandarea mea. Trupa chiar merita mentionata. Iar acum vin cu o alta recomandare (sper ca n-am mai facut-o intr-un comentariu anterior) – Grimus.

18 04 2011
ammelie

Ii stiu pe Grimus, si da, se potrivesc ca recomandare.🙂

18 04 2011
nox

„mai buna decat alte formatii consacrate”… ca de exemplu?

18 04 2011
P.M.A.

Sincer, ma gandeam in primul rand la Within Temtation, pe care nu i-am indragit, imi plac doar cateva melodii, iar cu ultimul album au dezamagit si mai mult. Dupa cum iti ziceam, suna a pop . Un alt exemplu ar fi Lunatica, nu mi se par cine stie ce.

18 04 2011
nox

hmm.. nu-s in tema cu magica, dar sunt sigura ca nu poate spune nimeni nimic de vocea lui sharon. da, ultimul album e.. pop sau varza sau cum vrei, dar asta nu inseamna ca vocea ei (sau calitatile na) nu este la fel de buna.
lunatica.. eh.. de lunatica nu a auzit asa multa lume.
daci nu pot fi puse in aceeasi categorie.
o sa ascult o melodie de la magica si o sa vad daca sunt de acord cu ce spui sau nu😛

18 04 2011
P.M.A.

ai una chiar aici. iar in articol poti vedea ca am specificat, desi se subintelegea, ca e doar parerea mea😀

18 04 2011
nox

stiu ca e parerea ta. dar asta nu inseamna ca eu nu pot/nu am dreptul/nu vreau sa fiu sau nu de acord cu ea😀

19 04 2011
P.M.A.

App, mie imi plac Grimus mult, m-am indragostit de ei de la prima ascultare.

Lasă un răspuns

