Summer Movie Guide 2011

1 06 2011

Ca in fiecare an, vara a inceput in forta la Hollywood. Acum sunt lansate cele mai de succes filme ale anului in ceea ce priveste incasarile in box-office (nu neaparat cele mai bune). Asa cum ne-am obisnuit in utima vreme, si anul asta avem parte de multe sequel-uri, mult asteptate si promovate, care probabil vor aduce foarte multi bani producatorilor (asta-i si ideea). Ce conteaza daca sunt bune sau proaste, sa iasa banu’. Ca si anul trecut am facut o lista cu cele mai asteptate filme ale verii, si ce cred eu de fiecare in parte. Evident, parerile sunt foarte subiective🙂.

  • THE BEAVER – Regizat de Jodie Foster, cu Mel Gibson si Jodie Foster in rolurile principale, filmul mi se pare interesant si chiar astept sa-l vad. Evident, parerile retarde ale americanilor despre viata personala a lui Mel Gibson ma lasa rece. Dupa ce a fost lansat filmul in State, un idiot sau o idioata scria un articol in care sustinea sus si tare ca filmul e un mare esec, din cauza iesirilor lui Mel Gibson, un actor care nu mai atrage spectatori in cinematografe. Ceea ce n-a spus, sau nu stia fatuca/baietasul care a scris articolul e ca filmul asta a fost lansat in vreo 12 sali de cinema, in comparatie cu 2000 de sali in care sunt lansate blockbusterele . Daca e un film bun sau prost, asta nu stiu, insa cu siguranta o sa-l vad.
  • FAST FIVE – Partea cincea din seria Fast and Furious, a devenit rapid un blockbuster in toata regula, cu 530 milioane de dolari incasari in toata lumea. Doar ce l-am vazut la cinema, si pot spune ca mi-a placut. E un film de actiune bine facut, nimic mai mult. Daca vreti filme de Oscar, filme profunde, uitati-va la altceva.
  • THOR – Inca o adaptare cu supereroi din benzile desenate. In box office filmul a avut succes, dar nu asa cum se asteptau cei care l-au facut. Il consider pur divertisment, numai bun pentru o dupa amiaza de week-end in care ma plictisesc.
  • PIRATES OF CARIBBEAN : ON STRANGER TIDES – Inca un sequel inutil din punctul meu de vedere. Prima parte a seriei mi-a placut foarte mult, partea a doua a fost bla, iar a treia de-a dreptul groaznica, insa toate 3 au adus incasari imense. Pentru mine filmul asta intra in aceeasi categorie cu Thor.
  • KUNG – FU PANDA 2 – Sper sa fie la fel de amuzant ca predecesorul sau din 2008 care a facut furori la vremea respectiva si care mi-a placut.
  • THE HANGOVER PART II – Prima parte a fost una din cele mai faine comedii pe care le-am vazut vreodata. Partea a doua a fost promovata intens, si asta s-a vazut in box office. Sunt curios daca o sa-mi placa.
  • X-MEN: FIRST CLASS – Asta e prequel, cica sa vada lumea cum au devenit icsmenii supereroi. Deja sunt plictisit.
  • SUPER 8 – Un film regizat de J.J. Abrams, si produs de Steven Spielberg, este un omagiu adus filmelor pe care Spielberg le facea prin anii 70-80. Mi-a atras atentia si astept sa apara. E posibil sa fie o surpriza placuta.
  • GREEN LANTERN – Soc! O adaptare ale benzilor desenate, cu un super erou. Si de parca asta n-ar fi de ajuns, mai joaca si Ryan Reynolds. Abia astept sa nu-l vad.
  • MR. POPPER’S PENGUINS – Singurul motiv pentru care o sa  ma uit la filmul asta e Jim Carey. Imi placeau filmele lui din anii 90.
  • BAD TEACHER – Pare interesant in ciuda faptului ca rolul principal e jucat de Cameron Diaz.
  • CARS 2 – Prima parte a fost ok, dar nu m-a dat pe spate, asa ca de ce sa ma uit la partea a doua? Totusi e un film numai bun pentru copii.
  • LARRY CROWNE – Sper ca Tom Hanks a revenit la ce stie el sa faca, adica filme bune, mai ales dupa Angels and Demons, care a fost groaznic.
  • TRANSFORMERS: DARK OF THE MOON – Buget imens, efecte speciale pe masura, o caruta de explozii, scenariu prost, Michael Bay, Shia Le Boeuf, o pitipoanca ce-o inlocuieste pe Megan Fox (alta pitzi), ce mai, success garantat. Si e in 3D. Ca sa fie ciorba completa.
  • HORRIBLE BOSSES – Un film pe care abia astept sa-l vad din cel putin 2 motive :1. Imi place subiectul; 2. Joaca Charlie Day (nebunul super amuzant din It’s always sunny in Philadelphia).
  • HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2 – Ultima parte din serie va fi la fel ca si celelalte, adica mega hit de box office. Poate intr-o zi o sa le vad si eu.
  • CAPTAIN AMERICA: THE FIRST AVENGER – Mi s-a aplecat numai cand am scris titlul. Cu siguranta va fi un hit in USA, cea mai tare tara dintre tari. Deci da?
  • COWBOYS AND ALIENS – O combinatie intre genurile western si SF, cu Daniel Craig si Harrison Ford. Inca un film de la care se asteapta incasari mari ceea ce probabil se va si intampla. Eu unul abia astept sa-l vad.
  • THE SMURFS – Va mai aduceti aminte de strumfi, desenele animate la care ne uitam cu placere in anii 90? Uite ca le-au transformat in film de lung metraj, cu prsonajele principale facute pe calculator. Prefer oricand originalul.

P.S. Daca cu ati recunoscut stilul, va spun eu: este un guest-post semnat de tob34all.🙂


Acțiuni

Information

13 responses

2 06 2011
Irina

Tocmai ce am fost ieri la Pirati si daca ultimele doua parti au fost cam plicticoase din punctul meu de vedere, ei bine asta aduce mult cu prima parte. A fost amuzant si placut de vazut, dar nu pot spune ca m-a dat pe spate si as mai vrea sa-l vad o data. Din cate am inteles, Hangover 2 nu vine cu nimic nou fata de primul, doar se schimba decorul – Bangkok in loc de Vegas – si cam atat. Sincera sa fiu nici primul nu m-a impresionat, pentru ca subiectul este deja banal.
Kung-fu Panda abia astept sa-l vad. Mi-a placut teribil prima parte, sper sa fie la fel de buna si partea 2.
La Harry Potter am vazut ca deja fac reclama, deci tre’ sa apara repejor. Dar studiourile nu vor vedea banii din buzunarul meu :)) Pentru ca nu servesc asa ceva, mi-a ajuns prima parte, care a fost acum 100 de ani.
The Smurfs – Really??? No way! Raman cu amintirile din copilarie.

2 06 2011
septimmia

Sa te uiti la Harry Potter numai si numai dupa ce citesti cartile. Altfel, nu are rost.
Nu o sa spun din prisma unui om innebunit dupa fantasme, dar dupa prima carte nu le-am mai lasat din mana. Povestile sunt extraordinare, bine scrise si catchy.
Dar in filme, evident, scenariul trebuie modificat mult, astfel ca se pierde din atmosfera. Asta nu inseamna ca nu mi-e dor de o dupa- amiaza maraton de Harry Potter si iaurt/ ciocolata calda.

3 06 2011
ammelie

Irina,
Dupa trailer, Piratii nu mi s-a parut cu nimic deosebiti fata de partile anterioare. Dar o sa il vedem cu siguranta, si daca o sa fie amuzant si placut, cu atat mai bine.
Hangover II – sigur ca incearca sa semene cat mai mult cu prima parte, de ce ar schimba ingredientele retetei castigatoare? :)) Doar asta e ‘pacatul’ tuturor continuarilor. O sa il vedem si pe asta🙂
Iat strumfii… parca e cam un sacrilegiu ca il fac film😛 Dar o sa vedem cum iese.

3 06 2011
ammelie

Septimmia,
Pai cam intotdeauna cartea > filmul. :)) Dar pentru fanii, sunt sigura ca e super-asteptat. Eu una am cam pierdut legatura cu povestea, nu cred ca am vazut mai mult de doua parti. Totusi, nu exclud sa-mi vina cheful de un maraton intr-o zi. :))

4 06 2011
Septimmia

si eu il astept, ca sa pot vedea ultima parte din poveste ecranizata. am preferat sa astept sa apara ambele parti, decat sa vad o parte, apoi sa astept un an pentru inca o firmitura.

10 08 2011
ammelie

Pai sa le si notam pe cele pe care le-am vazut, nu?

10 08 2011
ammelie

Fast Five (2011)
Pure Action Movie. Daca asta cautati, asta primiti. Din plin.
Un film de actiune foarte bine facut, cu un scenariu simplu dar solid, din care nu lipsesc surprizele, cu personaje ce emana testosteron prin toti porii, efecte speciale bine facute si un soundtrack ce merita ascultat. Nu lipsesc, desigur, high-speed-car-chase si one-liners delicioase. Mi-a placut si faptul ca s-a vorbit mult in portugheza/sapniola, i-a dat o nota proaspata de autenticitate. 7.5/10

10 08 2011
ammelie

Bad Teacher (2011)
Amuzant si nu prea. In afara faptului ca Cameron Diaz chiar arata bine, n-am retinut nimic din filmul asta. :)) Cateva momente amuzante ma fac sa ii dau totusi 6/10

10 08 2011
ammelie

Super 8 (2011)
Un film dragut, chiar daca putin prea… standard, sa spunem. Adica, desfasurarea actiunii nu m-a surprins cu nimic, in schimb poveste e draguta, copii fumusei si au jucat bine iar mesajul, desi cliseistic, e bine-venit. Kyle Chandler = ♥ Filmul = 7/10

20 08 2011
Filmul de 10

Cele mai bune filme au fost Fast Five, Thor, PIRATES OF CARIBBEAN : ON STRANGER TIDES, THE HANGOVER PART II, BAD TEACHER.

29 08 2011
ammelie

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011)
Pentru fanii seriei, cu siguranta un regal mult asteptat. Pentru un spectator impartial: actiune si cam atat. Si aceea facuta la modul foarte ostentativ. In rest, cateva faze chiar amuzante (dezvaluite de altfel inca din trailer) si mult prea ‘curatel’ pt un film cu pirati. Dar hei, atat vreme cat incasarile sunt atat de mari… 6.5/10

29 08 2011
ammelie

The Beaver (2011)
Aveam ceva asteptari de la acest film, dar s-a dovedit a fi doar o family-drama usurica. Am apreciat ideea inovatoare, dar parca nici macar nu a fost exploatata suficient. In rest, personajele nu au nimic de ascuns si in consecinta nu surprind cu nimic. 6/10

29 08 2011
ammelie

The Hangover Part II (2011)
Orice comedie de succes va beneficia si de o parte a doua, intr-un decor exotic. Se pare ca asta e regula, nu?🙂 The Hangover Part II nu vine cu nimic nou, iar situatiile sunt mai putin amuzante decat in prima parte. Totusi, Bangkok isi indeplineste misiunea si te prinde in mreje. 6/10

Lasă un răspuns

