Introducing: REC & PLAY

2 07 2011

De ceva vreme, mi-am facut un alt blog. Credeti ca depasesc masura?🙂 Eu nu, si tot creez bloguri ca sa ma ajute sa imi tin in ordine si aranjate frumos toate gandurile si interesele si lucrurile mici care ma entuziasmeaza.

Blogul nou, pe care in fac public azi, este spatiul meu de tinut muzica.  Un spatiu in care vreau sa:

  • Etalez cele mai persistente obsesii muzicale – categoria Pe repeat. :)
  • Prezint pe scurt artistilor mei preferati
  • Discografiez pe celor de mai sus si sa intocmesc liste – categoria Top 5 sau Top 10 sau mai mult? :)
  • Concerte si impresii
  • Noi descoperiri
  • Vechi si puternice influente
  • etc.

Toate unite de un punct de vedere inevitabil subiectiv.

La drum! :) Press play.


Acțiuni

Information

2 responses

4 07 2011
tob34all

Rock On Babe!\m/

8 11 2011
bestphotogenius

Indeed, making your photo more beautiful is so fantastic, with the help of Photo Genius, you can easily and effectively edit your photos and colorize them, like remove redeye, resize picture, add watermark to photo, etc. Therefore, the best photo editiong software is your best choice.

Lasă un răspuns

