Libera la mare

28 07 2011

Ok, suntem adulti. Ne-am impacat cu ideea si cu responsabilitatile. Birou de la 9 la 5, vizita saptamanala la supermarket, zi stabilita pe luna pentru plata facturilor. Ok, acceptam.🙂

Dar ce nu pot accepta, sau ce imi lipseste cel mai mult din copilarie este vacanta. Vacanta Mare… Nu-mi vorbiti de concediu. Urasc acest cuvant. O saptamana in care fugi la mare/munte/oriunde nu se compara cu 3 luni fara de griji. Trei luni lungi si lenese, in care fiecare zi era ca o foaie alba de caiet: puteai face ce vroiai tu, nimic nu incepea cu trebuie

Si nicio vara a unui adult nu se compara cu vara unui copil sau adolescent. Pentru mine cele mai frumoase veri cred ca au fost intre 1997-2003, ultimii ani de scoala generala si anii de liceu. Imi lipsesc acele zile nebune si inocente, si le regasesc doar in fotografii vechi sau in muzica la fel de nebuna si inocenta care le-au acompaniat.

Asa ca am pregatit un playlist de mijloc de vara, de vacanta, de dor de mare. Va trezeste si voua aceeasi nostalgie?🙂

Andre – Libera la mare
Andre – Lasa-ma Papa la mare
3SE – Amintirile
A.S.I.A. – Da-mi Noptile Inapoi
A.S.I.A. – Garsoniera ta
A.S.I.A. – O Iubire De O Vara
A.S.I.A. – Suna periculos
Ana Maria – Ochii tai
Angels – Asa’s Baietii
Animal X – N-am Crezut
Animal X – Pentru ea
As XX – Acelasi drum
As XX – Inima te cheama
As XX – La mare
AXXA – Marea te Cheama
Bambi – Doi ochi caprui
Body & Soul – Super Femei
Candy – Mergem La Mare
Dl. Problema – Beau beau
Exotic – Sexxy
Exotic – Un Sarut
Exotic – Vreau un pupic
Generic – Voi veni la nunta ta
Genius – Cheful
Genius – Ciocolata
Genius – E Vara
Genius – Macho Man
Genius – Orasul trist
Genius – Scoala
Genius – Vara
Hi-Q – Poveste fara nume
Hi-Q – Totul Va Fi Bine
Hi-Q – Un minut
L.A. – Ochii Tai
MB&C – Marea
N&D – Vino la mine
N&D – Vreau sa plang
Nicola – Vamos a Mamaia
No Comment – Goi dansam in ploaie
No Comment – La Noapte O Sa Te Fur
Non Stop – Jimmy
Papa Junior & Moni-K – Ploaia
Parlament – Vine vara
Racla feat. Anda Adam – Nu Ma Uita
Sweet Kiss – Alin alin
T-Short – Esti Ca Un Inger
T-Short – Noapte De Vis
T-Short – Spune-mi
Valahia – Banii si fetele
Valahia – la mare la soare
Valahia – Vrem fetite dotate
Voltaj – Albinutza

Era delicioasa aceasta perioada a muzicii romanesti. Generatia Atomic, cu videoclipuri filmate in cel mai low-cost mod, cu versuri in cel mai bun caz naive🙂, dar atat de amuzante, cu ritmuri care copiau muzica ‘de afara’, cu look-uri de scena la limita vulgaritatii – cu alte cuvinte, perfect!🙂

P.S. N-am fost prea surprinsa ca inca stiu versurile pe de rost, toate! Preferatele mele cred ca sunt:

Ochii vad, inima cere
Peste tot numai placere
Te transformi treptat-treptat
Din normal in obsedat

si

Bere, whisky si femei
D.J. Bobo, tot ce vrei

:)) Nu ma mai satur :))


Acțiuni

Information

7 responses

28 07 2011
DianaEmma

Nostalgie… de ce puteam asculta prin generală.😆

29 07 2011
Liz

Am ramas cu ticuri.. cand aud Andre fac miscarea aia cu capul in stanga si dreapta.. si si te rog sa incluzi Gaz pe foc cu Vreau sa fiu cu tiiine vreau sa fii numai a meaaa, numai langa tiiine, eu pot insemna cevaa…
Vai ce m-am distrat cu playlistul asta! uhu… :))

29 07 2011
ammelie

Cred ca toata lumea face miscarea Andre cand aude vreo melodie de-a lor :))
De Gaz pe Foc uitasem! Ok, ii adaugam cu Vreau sa fiu cu tine si cu Lasa-ma sa te iubesc.

2 08 2011
Ana Ayana

Putin offtopic dar vin si eu sa te intreb: cum ai facut acele widget-uri cu celelalte bloguri? Ma chinui si eu cu unul si nu imi iese.

2 08 2011
ammelie

Ana, eu le fac astfel:

E o formula, sa zicem, in care trebuie doar sa inserezi link-ul catre siteul/blogul dorit si link-ul imaginii pe care vrei sa o folosesti. O gasesti aici:

https://ammelie.wordpress.com/2009/11/10/ce-am-invatat/

Eu urc imaginea pe care vreau sa o folosesc pe Picasa Web Albums, dar posibil sa mearga si cu imagini de pe flickr de exemplu. Oricum, eu cam am feelingul ca calea mea e cea mai dificila posibila🙂 )

11 08 2011
carsote

Ce frumos! Si da draga mea …au fost cele mai frumoase veri din viata noastra…pe multe le-am petrecut impreuna :*…as da orice acum sa pot intoarce timpul…

11 08 2011
Ammelie

Da Vivi, la acele veri ma gandeam… Au avut un farmec de neegalat, nu-i asa?🙂

Lasă un răspuns

