La Collectionneuse

22 09 2011

I collect many things
And keep them all close to me

Asa incepe o melodie de Charlotte Gainsbourg. Si eu sunt o colectionara; e in natura mea sa tin aproape tot ce mi-a fost drag la un moment dat: carti, vederi, scrisori, orice inseamna o amintire sau un simbol. Cand eram micuta, ma lipeam de orice avea un fluturas pe el: caiete, rochite, cutii de chibrituri.

Dar acum as vrea sa va arat colectia mea de pisici!🙂

Click pe foto pt varianta large.

Disclaimer: I’m not a crazy cat lady! :)) Niciun dintre pisici nu este a mea, doar ne-am interesectat la un moment dat, suntem vecine sau am fost colege de camera pt o perioada. :))


Acțiuni

Information

13 responses

22 09 2011
a-z

miaaaauuuu!🙂

22 09 2011
DianaEmma

O colecție frumoasă ai.😛

22 09 2011
Ana Ayana

ce șcumpe-șcumpe sunt🙂

23 09 2011
Cristian

eu nu pot sa pronunt asa bine „șcumpe” … :))
bravo! e un colaj super dragut
imi este greu sa-mi aleg preferatul …

23 09 2011
ammelie

șcumpe si simpatice si cu personalitati atat de diferite!🙂

23 09 2011
ammelie

Hai sa va spun si cateva nume:
in primele 3 colage e Iepurica
urmeaza Georgica cu surioara lui care inca n-are nume
in colajul cu cos este Mitzi
cu cartile este tot Iepurica
iar in cel de jos sunt: Birma, Poly, Tommy Lee, Arshi, Felix si Coditza😆

23 09 2011
Cristian

in cel de jos e gashca piratilor , grrrr, cei mai renumiti din Braila, grrr …😀

da, un George Clooney nu ai!😀

23 09 2011
ammelie

Ei, daca o sa intalnesc un motan grivanel si burlac convins, exact George Clooney o sa ii spun, sa stii! =))

27 09 2011
Cristian

folosind o voce grava si melodica: forrr youuu darrrlinng!

27 09 2011
Ammelie

:)) Purr-fect!

1 10 2011
Jack

O colectie minunata.. Thanks for sharing

24 11 2011
Cristian

26 11 2011
ammelie

=)) Foarte tare pisicuta!
P.S. Doar cu un video cu pisicute se pare ca mai pot fi eu ademenita pe blog zilele astea😛

Lasă un răspuns

