Clipa

1 11 2012
Pentru o clipa, cea mai scurta clipa, mi-a cazut in brate copilaria mica.
.
Sclipiri scurte, cald si rece, ca atunci cand iti bate soarele in ochi, printre ramuri ce copac.
.
Hey, Timp, It’s so nice to hang out again…
.
Eu n-am mai fumat de ani de zile. Well, eu n-am fumat niciodata… Dar am nostalgia tigarii intre degete, a diminetilor ploioase, a unui singur gand. A tigarii in coltul gurii tale, a Panterei Roz cantata la chitara, a unei seri de vara in care m-ai intrebat ce vreau sa-mi canti. A coltului de scoala si a muzicii tare, a rasetelor de fete. A gustului sarutului tau.
.
Si stii ce am chef. Sa facem curse prin birou la 2 noaptea cu scaunele pe rotile. Dar timpul ala a trecut. Si zambetul din coltul buzelor ma intreaba: Ce poti sa pui peste iubire? Cuvinte, taceri, timp…
.
Mereu va exista intrebarea: daca? Cat de schimbat ar fi fost totul daca un singur lucru ar fi fost schimbat, la un moment dat? Sunt atatea rascruci in viata si nici nu le vedem decat cand privim inapoi.
.
Daca poti sa ma ierti, iarta-ma. Daca vrei sa imi promiti, promite-mi.
.
Eu cred ca timpul este singurul cuvant care merita scris cu litera mare.
.

Acțiuni

Information

3 responses

1 11 2012
f

frumos spus, cum numai cand ti-e dor si doare se spune…

1 11 2012
ammelie

Starile astea nedefinite dor cel mai tare…

17 11 2012
catavenue

Si celui mai inrait nefumator ii e dor de tigara de dimineata.

Lasă un răspuns

