Pai…

22 12 2012

In mica mea viata e liniste si pace. Pe blogul asta mic e prea multa liniste. Era candva scena unor revolte, a unor tipete, a unor confesiuni. Acum e o scena parasita, pe care prea mai am chef sa urc. Sau nu mai pot…

Dar mi-e dor. De zilele blogului… A fost un capitol important in viata, o foaie de hartie pe care am scris mereu cu usurinta. Am si acum zeci de articole in draft, si am recitit azi cateva. Eram oarecum diferita, sunt oarecum la fel.

Mi-e dor de blog si mi-e dor de mine veche, mi-e dor de timpul cum era atunci, mi-e dor de dramatisme si de profunzimi.

Poate voi scutura de praf postari vechi, ce apartin altor timpuri, postari ce au asteptat atatia ani sa iasa la lumina.

Poate…


Acțiuni

Information

One response

24 12 2012
Cristian

Crăciun fericit!

Lasă un răspuns

