Recunosc acest moment

2 06 2013

Merg pe o strada, intr-o inserare, intr-o tacere. Si in fata mea merg eu mica, imaginea mea dintr-o copilarie indepartata, mergand pe o alta strada, intr-o alta inserare, intr-o alta tacere frematatoare. Nimic nu mai e la fel; strada e diferita, culorile apusului diferite, eu atat de alta. Suntem unite – eu si ea – de ceva nedefinit. Poate de cadenta pasilor, poate de mirosul serii, poate de acelasi anotimp. Poate de acea frematare care a existat dintotdeauna in mine si, cand tacerea din jurul meu e suficient de adanca, unduirea interioara imi iese prin pori si ma inconjoara.

Recunosc acest moment.

Recunosc picatura de plumb din piept, mica cat un varf de ac, grea cat o lume intreaga. Eu nu ii spun suflet. Nu e asta. E un ghem de sentimente si amintiri si proiectii. E o viata intreaga, viata mea, o am in piept de la inceput pana la sfarsit. De asta recunosc uneori momente care inca nu s-au intamplat. Pentru ca ‘stiam’ cumva ca or sa se intample. Au fost in mine, in picatura de plumb, tot timpul.

Acest moment, aceasta senzatie ma fac sa ma simt mica. Sunt si eu doar o picatura de apa intr-un imens ocean. Dar sentimentul nu este apasator, nelinistitor. Ci din contra, eliberator. Lumea e imensa si eu sunt mica, timpul meu are inceput si sfarsit, dar pe fata mea este un zambet.

E mai greu de pus in cuvinte decat ma asteptam. Dar e o clipa de comuniune cu lumea intreaga, de acceptare, de nu-astept-nimic-de-la-nimeni-am-tot-ce-am-nevoie. E un moment in care dispar toate lucrurile neimportante care ne umplu inutil 90% din viata. E un moment in care mi-e bine, in care ma vad, in care mi-e dor de mine, cea care-am fost si cea care voi fi. E un moment in care am impresia, aproape certitudinea, ca inteleg TOT. E un moment de claritate aproape cosmica.

Recunosc acest moment.

DSC07199


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

