Lent

30 04 2014

Vreau sa fac din lent un verb. Sa lent. Sa ma lent.

Imi place sa salvez carti in wish-list-ul de pe elefant. Carti care mi-au atras atentia prin ceva, carti recomandate, carti intrezarite. Fara sa imi notez nimic despre ele. Sa le cumpar dupa cateva luni, sa le citesc, si sa incerc sa imi amintesc de unde am auzit de ele si de ce le-am salvat.

Poate n-ar fi rau sa imi iau drafturile la scuturat si sa le privesc in lumina soarelui, ca pe niste cearsafuri lasate la uscat pe franghie. Poate n-ar fi rau sa devin eu, cea veche, pentru un timp.

Mi-e dor de mine si de timp. Mi-e dor sa lent si sa ma lent.

 


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

