Normal

14 05 2014

Specialitatea mea sunt povestile. Exact, decupate. Dar nu doar atat. Povestile incepute, dar neterminate si, mai nou, se pare ca si povestile terminate, dar neincepute. It’s about love, ofcourse. It always is.

Imi place al naibii de mult sa ma indragostesc de cele mai mici lucruri. Lucruri atat de mici si de ciudate, incat mi-e rusine sa le recunosc. Nu pot sa-i spun: te iubesc pentru felul in care deschizi usile la masina.😆 Nu e amuzant!

Am avut un iubit foarte serios o data. Si m-a intrebat ce iubesc eu cel mai mult la el. I-am spus ca il iubesc pentru ca e ciufulit rau de tot dimineata si pentru ca mereu stie exact cu ce sa se imbrace. S-a suparat serios pe mine.

Acum cateva saptamani, acelasi iubit, devenit intre timp fost-iubit, mi-a spus ca ar trebui sa ma indragostesc si eu serios. ‘Cum adica, de-a binelea vrei sa spui?’, ‘Nu, vreau sa spun: normal’.

M-am gandit ca n-ar fi o idee rea sa incerc si asta. Dar se pare ca povestea s-a terminat inainte de a fi inceput. Nu cred ca ma pricep.😛

 


Acțiuni

Information

3 responses

21 05 2014
Cristian

-artistii cand iubesc o fac adeseori in alt timp, in alt mod, decat multi altii si decalajul dintre parteneri se transforma in neintelegeri si discutii …🙂

21 05 2014
Cristian

:))) sti ce! citind – „Nu cred ca ma pricep.” – mi-am adus aminte de reclama aia cu fetita si biscuitii …; – ” Nu cred ca esti pregatita!” – ca sa zic asa😉

19 06 2014
ammelie

Hei, tu, voce din trecut!…🙂

Lasă un răspuns

