jocuri

19 06 2014

Cat fac clipele mele plus clipele tale? Tacerea ta plus incapatanarea mae? Jocurile mele plus jocurile tale se anuleaza reciproc. Iar scorul la sfarsitul timpului regulamentar e mereu 0 la 0. Am intrat in prelungiri de luni de zile. Meciul asta nu se mai termina. Nu putem remiza?, te intreb cu naivitate prefacuta. Te multumesti sa imi zambesti superior si fluieri inceputul unei noi reprize. Mingea e la mijlocul terenului, prietene – si asta e singurul moment de echilibru dintre noi.


Acțiuni

Information

2 responses

20 06 2014
Cristian

hei! cine esti tu si ce-ai facut cu fata calda, copila pastelata ce facea decupaje si poze si cautari in lumini si umbre !!!🙂
eu imi amintesc de tine, tu iti amintesti?
astept sa culegi petale de flori si frunze cu pensula mintii si sa le asezi cu inima pe sevaletul diminetilor tale …; sa fie Soare si bucurie in inima ta!

6 08 2014
ammelie

Hei, sunt eu, sunt aici, printre picaturi, cautand echilibrul, jucandu-ma cu stari si cuvinte. Sub multe forme, mereu aceeasi.

Lasă un răspuns

