soul-searching

8 08 2014

A fost un weekend ciudat asta. Sau nu ciudat, de fapt chiar banal. Nimic iesit din comun, nimic ce n-am mai facut pana acum, nimic care sa ma extazieze, nimic care sa ma intristeze. Fara cuvinte noi, fara imagini noi, fara emotii. Si totusi, in ultimele ore simt tot mai puternic apasarea familara in piept si nodul familiar in gat si o dorinta mai puternica decat de obicei de a lasa totul in urma, de a da jos toate mastile, de a dezbraca toate cuvintele.

De a spune totul asa cum e sau poate de a tacea mult timp.

E dorinta de a lua totul de la capat, da, dar nu inainte de a stabili clar unde sunt acum, cine sunt si ce cred.

Ma gandeam intr-o dimineata, intarziind la serviciu, ca dupa atatia ani de soul-searching, am ajuns sa ma cunosc destul de bine, stiu cine sunt, ce vreau si ce pot, dar nu mi-e foarte clar inca ce cred eu despre mine. Pana la urma, cred ca imi sunt simpatica, imi spuneam zambind.🙂

Nu e chiar totul asa: cine sunt si ce vreau si ce pot – le stiu, dar fara sa le articulez de fapt. N-am incercat cu adevarat niciodata si cred ca imi va fi greu. (Poate ca asta incerc sa fac acum.) Stiu lucrurile astea despre mine in felul vag care-mi e caracteristic; le simt in minte si ma gandesc ca mi-ar fi usor sa le prind si sa le ‘pin-down’, sa le pot studia. Binenteles, avand impresia ca pot sa fac lucrul asta oricand, nu il fac niciodata.

In ultimul timp la asta m-am gandit: sa cristalez lucrurile astea, care stau imprastiate prin mine. Sa pun in cuvinte mici si simple ce ‘sunt’ (desi acesta e un cuvant mare) Nu stiu cu ce sa incep (de fapt sa continui); si cand asta se intampla, schimb subiectul🙂

*

Definiri – e un cuvant care mi-a fost drag o vreme, apoi am inceput sa il imping usor departe, obosita de ingradirile pe care le presupune, dar mai ales de limitele pe care le subliniaza. Astazi, cuvant asta mi-a dat din nou tarcoale, dar in alta forma, nedefinita inca. (Ironic, huh?)

*

(dintr-un trecut)


Acțiuni

Information

One response

20 08 2014
alexander

E bine cand vorbesti cu tine si intarzii la serviciu, inseamna ca serviciu nu a pus stapanire pe tine.

Lasă un răspuns

