Pauza in timp

11 11 2014

Am plecat de dimineata pe drumul vechi al toamnei

cautam soare si poze si amintiri calde,

dar n-am gasit decat fantome

drumul acela care poarta numele lui abia-si mai aminteste ce nume poarta

tot ce a trecut, a trecut de multa vreme

ce a fost?

cine mai stie…

totul in mine e ceata subtire, totul e aproape uitat

incerc sa trag aproape un sentiment vechi,

dar nu mai stiu nici zambet nici ochi nici cuvinte rostite

daca as vedea trecutul pe strada nici nu l-as mai cunoaste

asa ca totul e vechi acum

tot ce am avut e deja aproape pierdut

ma intreb uneori daca chiar a existat

daca chiar am simtit cu adevarat

ceea de doar pielea mea pare ca isi mai aminteste

totul e rece, pustiu

nici macar toamna.

timp suspendat, de fapt nu –

pauza in timp.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

