Her world is white

4 12 2009

Aceste frumoase fotografii sunt ale Annei Inghardt, pe care am descoperit de curand pe flickr si care m-a cucerit cu aceasta simplitate dusa la extrem. Alb omniprezent, ce acopera totul ca o ceata, imblanzeste culorile si scoate emotiile la suprafata. Imi plac accentele ce dau stralucire, imi place acel noise soft care incalzeste si mai mult imaginile,  imi place tacerea si echilibrul care insotesc orice fotografie. Si mai ales imi place povestea pe care o spun toate fotografiile adunate la un loc, imi place acel loc catre care imi indruma pasii.

Pagina Annei pe flickr, aici. Blogul ei, aici.

P.S. Si blogul meu se transforma intr-o lume alba. Aici ninge. 🙂


Acțiuni

Information

3 responses

6 12 2009
Adina

M-am trezit, mi-am amintit ca astazi este Mos Nicolae, apoi m-am uitat pe geam. Nu ningea. Am intrat pe internet, am verificat mailuri, am citit bloguri, m-am uitat iar pe geam. Nu ningea. Apoi am dat din intamplare de blogul asta. Aici ninge si imi place. Macar asa, virtual…

7 12 2009
ammelie

Ma bucur ca iti place. Si mie imi place ninsoarea asta, linistita si virtuala, care m-a surprins si pe mine.

14 12 2009
Alle

si eu am descoperit-o : ce coincidenta 😀 cu putin inainte sa iti citesc postul.

e wonderfuuuuuuuuuuuuuuuuul!

voi scrie si eu despre ea, that’s for sure ❤ ❤ <#

Lasă un comentariu